pirmadienis, liepos 11

DROGO pirkiniai

Praeitą savaitę Droge nusipirkau keletą dalykėlių. Nieko nerašiau ankščiau, nes norėjau viską pirma išbandyti, o po to pasidalinti savo nuomone apie kiekvieną produktą.

Mano pirkiniai:

Manhattan No End Intense Black tušas, Vollare Cosmetics Egyptian Earth makiažo pagrindas, Superdrug Simply Pure veido prausiklis, Nivea Sun Touch savaiminio įdegio želė





MANHATTAN No End Intense Black blakstienų tušas.
Spalva 'deep black'.


Tušui buvo nuolaida ir kaina vietoje maždaug 30 lt (bent jau taip rašė akcijos iškaboje) kainavo apie 14 lt. Kadangi artėja laikas, kai reikės pirkti naują tušą, nusprendžiau išbandyti šį.

Ką rašo ant pakuotės:

100% juoda! Maksimali apimtis ir begalinės tamsiai juodos blakstienos. Dermatologiškai ir oftolmologiškai patikrinta.

Mano nuomonė:

Jeigu atvirai, tai aš niekada nesupratau tų visų 'juodžių juodžiausių' tušų prasmės. Tušas gali būti tamsiai arba šviesiai rudas, arba tamsiai arba šviesiai mėlynas. Tamsios ir šviesios juodų spalvų nėra. O jeigu koks dailininkas su manim ir pasiginčytų dėl tokių spalvų egzistavimo, tai niekas iš taip arti į blakstienas nežiūri, jog pamatytų skirtumą... Bet aš tikriausiai per daug nutolau nuo temos.

Iš tiesų, iš šio tušo tikėjausi mažiau. Maniau, jog jis tik suteiks blakstienoms tamsesnę spalvą ir viskas, tačiau likau maloniai nustebinta. Tušas lengvai tepasi, nepalieka gumulėlių ir blakstienos atrodo šiek tiek ilgesnė. Blakstienų apimtis, mano nuomone, nelabai pasikeitė.

Kairė akis be tušo.
Dešinė akis su tušu.

Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patiko, yra teptuko ilgis. Jis, bent jau man, yra šiek tiek per ilgas.


VOLLARE COSMETICS Egyptian Earth mineralinis makiažo pagrindas.
Spalva 36 caramel.



Ką rašo ant pakuotės:

Naujoviškos formulės dėka šis makiažo pagrindas nušviečia (?) odą ir padaro ją skaisčia. Švelni konsistencija leidžia lengvą užtepimą ir tolygų paskirstymą ant odos. Tobulas makiažas ir aksomo švelnumo oda yra šio produkto naudojimo rezultatai.

Mano nuomonė:

Didžiausia nesąmonė, kokią tik esu turėjusi. Visiškai lygiai nesitepa ir veidą padaro dėmėtą. Žinoma, nieko įspūdingo iš šio produkto aš nesitikėjau ir pirkau tik smalsumo vedina, tačiau dabar bent jau žinau, kad antrą kartą tikrai nepirksiu.

Superdrug SIMPLY PURE švelnus veido prausiklis jautriai odai



Ką rašo ant pakuotės:

Simply Pure priemonės specialiai sukurtos jautriai odai. Jos silpnos, švelnios ir visiškai bekvapės. Nesukelia alergijos. Be parabenų. Dermatologų patvirtintos. SIMPLY PURE švelnus veido prausiklis padeda nuvalyti ir atgaivinti jautrią odą. Sudėtyje yra odą raminančių alantoino bei . Oda tampa švari ir švelni.

Mano nuomonė:

Pirkau todėl, nes norėjau visiškai bekvapės priemonės, kadangi mane kartais erzina tokių produktų kvapai. Šis prausiklis nelabai kuo skiriasi nuo kitų tokios paskirties produktų. Jis gerai nuplauna odą ir pašalina makiažą. Pirksiu ir vėl.

NIVEA Sun Touch savaiminio įdegio želė veidui ir kūnui


Šią vasarą nusprendžiau mažiau lepintis saulės spinduliais ir geriau naudoti savaiminio įdegio priemones.

Ką rašo ant pakuotės:

NIVEA SUN savaiminio įdegio želė padės jums visada gražiai atrodyti. Tai greitas ir patogus būdas suteikti veido ir kūno odai natūralaus spindesio ir švytėjimo. Ši švelnaus poveikio skaidri želė pasižymi ilgalaikiu odos drėkinimu. Dermatologai rekomenduoja.

Mano nuomonė:

Tikėjausi, jog želės suteikta spalva bus šiek tiek tamsesnė. Dabar šis produktas man labiau primena įdegio kremus, kur oda rusvėja palaipsniui, kai kremas tepamas kiekvieną dieną. Nepaisant to, oda iš tiesų atrodo gražiau ir įgauna natūraliai atrodantį rusvą įdegį. Ar pirkčiau vėl? Nežinau.

Šiandien tiek.

Dovilė.

Komentarų nėra:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...