pirmadienis, gruodžio 19

H&M lūpų blizgesiai

H&M yra viena mano mėgstamiausių drabužių parduotuvių ir nemažą mano spintos dalį sudaro būtent jų gaminiai. H&M tai pat turi ir savo grožio produktų liniją, kurią sudaro ir dekoratyvinė kosmetika (daugiausiai lūpų blizgesiai, akių šešėliai ir nagų lakai).

Mano mieste esančioje H&M parduotuvėje kosmetikos ir grožio produktų stendas beveik visą laiką būna sujauktas ir labai netvarkingas. Visur mėtosi atidarytos kvepalų pakuotės ir panašiai. Tačiau tomis retomis dienomis, kai viskas tvarkinga, galima rasti nemažai įdomių dalykėlių, kurie neištuštins piniginės.

Pastaruoju metu mane šiek tiek apsėdusi manija lūpų blizgesiams, todėl savaime aišku, jog paskutinio apsilankymo H&M parduotuvėje metu, mano lūpų blizgesių kolekcija pasipildė pora naujų blizgesių - Rose Toffee ir Bordeaux Nights.



Rose Toffee - 'nude' spalvos blizgesys su daug blizgių detalių, kurie nėra tokie ryškus užtepus ant lūpų.
Bordeaux Nights - bordo spalvos blizgesys, tačiau užtepus ant lūpų spalva nėra tokia tamsi ir lūpos tampa tiesiog labiau rausvos.

Abiejų blizgesių konsistencija yra šiek tiek per daug lipti negu man patinka, tačiau už £0,99 skųstis negalima.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gal gali nufotografuoti savo dažų kolekciją?

Dovilė rašė...

Nieko ispudingo neturiu :) Bet pasistengsiu, kai turesiu laiko.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...