antradienis, birželio 7

MTV Movie Awards 2011 - geriausi ir blogiausi

Taigi, birželio 5 d praūžė dar vieni MTV Filmų Apdovanojimai. Kaip žinia, šiais metais daugiausiai apdovanojimų susišlavė Twilight, kam aš nelabai pritariu... Bet geriau nenukrypsiu nuo temos.
Nusprendžiau pasidalinti savo nuomone apie geriausiai ir blogiausiai šiais metais atrodžiusias įžymybes.

1. Emma Stone atrodė nepakartojamai su nėriniuota Bottega Veneta suknele.
2. Selena Gomez dėvėjo Giambattista Valli. Man iš tikrųjų patiko šis paprastas bet neprastas derinys.
3. Emma Watson vilkėjo kreminę Marchesa suknelę. Man visada labai patinka Emmos stilius; šis kartas taip pat ne išimtis.
4.Leighton Meester ir Balmain suknelė. Drabužio modelis man nelabai prie širdies, tačiau tokiam renginiui kaip MTV apdovanojimai ši blizganti suknelė labai tiko.

1. Pamačiusi Lil' Mama pirmiausia pagalvojau apie Nicki Minaj. Suknelei priekaištų neturiu; man tik nepatinka kaip ji priderino batus ir šukuoseną.
2. Kristen Stewart, mano nuomone, labai retai atrodo gražiai. Iš pirmo žvilgsnio suknelė atrodė neblogai, tačiau geriau įsižiūrėjus oda ir segtukai man pasirodė kažkaip nekaip.
3. Amanda Bynes vilkėjo Herve Leger suknelę, kuri atrodė per maža ir per daug apsitempusi, ir, vietoj to, kad pabrėžtų figūros privalumus, tik paryškino jos trūkumus.
4. Nicki Minaj. Galbūt viskas būtų ir neblogai, tačiau, mano nuomone, viršutinė dalis yra 'šiek tiek' per daug.


O kas jums labiausiai patiko/nepatiko?

Dovilė x

Komentarų nėra:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...