antradienis, rugpjūčio 23

UK gėrybės

Grįžau...

Keista, jaučiuosi taip lyžig nebuvau namie ne 10 dienų, o mažiausiai mėnesį. Jaučiuosi kaip nesava ir vis svajoju apie Angliją. Man ten geriau. Žmonės malonesni, nepikti ir visada pasiruošę padėti. Bent jau man taip atrodo, nes per pastaruosius du metus kitokių nesutikau. Žinoma, kalbu apie anglus, o ne kitus imigrantus...

O dabar apie pačią kelionę... Šį kartą nusprendžiau vykti autobusu. Ne tik todėl, kad tuo metu, kai reikėjo pirkti bilietus, lėktuvų bilietų kainos jau buvo per didelės, bet ir todėl, kad buvo tiesiog įdomu išbandyti ką nors naujo :) Kelionė truko apie 30 valandų ir važiuojant į Angliją praėjo visai neblogai. Laikas neprailgo, per daug nepavargau ir šiaip buvo visai įdomu stebėti besikeičiančius vaizdus pro langą. Kelionė į Lietuvą buvo visiškai kitokia - daug miegojau, tačiau vis tiek labai pavargau, o kelionei besibaigiant pradėjo nenusakomai skaudėti galvą. Tikriausiai dėl to, kad labai nenorėjau išvažiuoti...

Na o dabar, kaip visada, noriu parodyti keletą dalykų, kuriuos įsigijau (arba gavau dovanų!), kol buvau išvykusi...

Batiste sausas šampūnas. Seniai norėjau išbandyti ir likau labaiiiiii nusivylusi, nes šampūnas visiškai neatitiko mano lūkesčių. Gal tiesiog per daug tikėjausi... Tačiau ant pakuotės rašo, kas plaukai taps puresni ir jausis švaresni, bet aš nepastebėjau nei pirmo, nei antro. Pirkau Poundland'e, tai gal todėl... ;D
Almay One Coat Dial Up blakstienų tušas. Taip pat pirktas Poundland'e. Prieš tai niekada nebuvau girdėjusi apie šį prekinį ženklą, tačiau grįžusi namo panaršiau internete ir, pasirodo, šios kompanijos veidas yra Kate Hudson. Visai neblogai. Tušas man patiko, nes lengvai tepasi ir nepalieka gumulėlių. Jeigu rasiu, pirksiu dar.
ChapStick lupų vazelinas. Taip taip, apie tokį, tik vyšnių skonio, dainuoja pati Katy Perry. Jau ne pirmą kartą perku ir džiaugiuosi.

 Nuvykusi į Angliją susivokiau, jog pamiršau pasiimti savo skystą pudrą, todėl reikėjo ko nors nebrangaus ir greitai. Nusipirkau Natural Collection Sand atspalvį, tačiau man ji nelabai patinka. Pudros konsistencija labai keista - primena slidų kremą (???) ir labai nelygiai tepasi. Dėl šių priežasčių pirkau kitą, MUA Gentle Fawn atspalvį ir ji nuostabi. Spalva man tobulai tinka, lengvai ir lygiai tepasi ir neblogai laikosi.
Taip pat nusipirkau Superdrug drėkinantį veido kremą su vitaminu E ir SPF15. Lietuvoje, Droge, taip pat jį esu mačiusi, tik kitokioje pakuotėje. Pirkau todėl, jog jame yra detalių, kurios atspindi šviesą ir suteikia odai naturaliai atrodantį švytėjimą. Seniai tokio norėjau.
Sally Hansen nagų odelių kremas. Neplanuotas pirkinys, kuriuo labai džiaugiuosi. Kremas labai gerai grėkina ir skaniai kvepia abrikosais. Jau po kelių kartų nagų odelės atrodo sveikesnės ir gražesnės.
Kitas Sally Hansen gaminys - nagų lako valiklis sausiems ir trapiems nagams. Visada Lietuvoje pirkdavau patį pigiausią lako valiklį, nes nenorėjau leisti pinigų tokiems dalykams ;D Iki šiol. Šis valiklis tiesiog pasakiškas. Jo reikia labai nedaug norint nuvalyti visus nagus, jis ne taip greit garuoja, kaip paprastas nagų lako valiklis, ir neskleidžia stipraus acetono kvapo.

 Primark'e rastas lobis. Auskarai-sparnai. Dabar galėsiu skraidyti! Juokauju. Seniai tokių norėjau ir už £1 tiesiog negalėjau susilaikyti.

 Šie du dalykėliai buvo Marie Claire žurnalo priedai.
Dove atkuriamasis greito poveikio plaukų kondicionierius. Pasakiškas produktas. Po naudojimo, plaukai jautėsi švelnesni ir atrodė sveikesni. Poveikis labai panašus į mano mylimuosius L'Oreal Elvive produktus.
Kitas žurnalo priedas buvo £9 vertės Ciate nagų lakas Wait Until Dark. Seniai norėjau išbandyti šios firmos nagų lakus, nes buvau girdėjusi daug gerų dalykų. Apie buteliuko grožį jau net nekalbu......

Dovana iš mano nuostabiojo vyro. Pakabukas ir auskarai parvežti iš Škotijos. Man patinka!


Šiandien tiek.

Dovilė


1 komentaras:

Blogietė. rašė...

Auskarai-sparneliai nuostabūs!! NORIU!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...